MUTLULUK VEREN BLOGLAR SERİSİ - 1 ✿✿✿



Merhaba !

Önceki postlarımda; Dikiş Blogları ve Örgü Blogları 

sonra da ard arda hobi blogları serisi başlığı ile

 blog tavsiyelerini yapmıştım. 

Hobi blogları-1 / Hobi blogları-2 Hobi blogları-3

Şimdi sıra geldi bana mutluluk veren, içimi rahatlatan bloglara...

Sizinde beğeneceğinizi umuyorum.

Sanırım mutluluğun bloglar ile bir ilgisi var...




















Sayfalarında gezdikçe bana mutluluk veren blogların birkaçı bunlar.

Diğer bir kısmı önümüzdeki hafta gelecek...

Peki ya sizi mutlu eden bloglar hangisi?

Sizde paylaşın yorumlarda yeni bloglar keşfedelim


MUTLU GÜNLER 


Yorumlar

  1. Eminolun her blogun ayrı tadı var tek sıkıntım hepsini ziyaret edemeyişim :( sizinde diğer arkadaşlarında eline ,kalemine ,yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bende çok sık ziyaret edemiyorum :( Bakınca toplu olarak inceliyorum :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Birkaçını ben de takip ediyorum canım gerçekten gülümsetiyorlar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) Daha da var listemde fakat parça parça paylaşacağım...
      Sevgiler.

      Sil
  3. Sana yürekten katılıyorum Aysel'cim.
    Bütün bloger arkadaşların emeğine yüreğine sağlık. Sizlerinde gören hisseden yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerlar olarak tüm sosyal medya hesaplarına rağmen yazıyorsak bundan daha da mutluluk verici bir durum olabilir mi? Değil mi? :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Harika bir konu izlemediklerim varsa hemen hepsini izlemeye alıyorum.

    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık cok guzel bir etkınlık olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir paylaşım olmuş. Çok mutlu oldum listeye aldığın için. Teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı beğendiğin için ben teşekkür ederim :)
      Sevgiler...

      Sil
  7. Canımmm sende renkli kişiliğinle bana mutluluk veriyorsun nasıl güzel yürekli bir insansın ne güzel bir post hazırlamışsın...çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Mutluluk saçan yazılarınızla her daim annem ile takibimizdesiniz :) Sevgiler... 💕

      Sil
  8. hımm dört tanesini izliyormuşum. pelin pembesi/bir dünya fikir/akdemir/begonvilli ev/ ay dur bu yazını bloguma koyayım da herkes görsün hatta herkes yazsın böle bişiler :)

    YanıtlaSil
  9. Ruhumuzu karartan o kadar çok şey varken insanlarda hoş duygular uyandırmak güzel ve gerekli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum. Mutlu günler dilerim :)

      Sil
  10. ayyy nasıl mutlu oldum arkadaşım haber verdi koştum :) senin listende olmak çok güzel :) ve çok düşünceli, güzel fikirli bi yazı olmuş, en kısa zamanda ben de bu tarz yazılar paylaşmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olur :) Hem blog dünyası biraz da olsa hareketlenmiş oluyor, hem de beğendiğim blogları paylaşmış oluyorum :D
      Sevgiler...

      Sil
  11. Aaa hemen hepsini takibe alayim. Cok severim elemegini. Cok tesekkur ederiz paylasiminiz icin. 👍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bloglar da keşfetmemiz dileğiyle :)

      Sil
  12. merhaba çok güzel bir bloğ sayfanız var emeğinize saplık çok beğendim...

    YanıtlaSil
  13. Yeni bloglar keşfederim düşüncesiyle baktığım yazınızda kendimi görünce çok mutlu oldum. Çok teşekkür ederim. İlk fırsatta hem bilmediğim blogları hem de sizin bloğunuzu incelemeye alacağım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) yogunlugum dolayisiyla yorum yazamasam da severek takip ediyorum blogunuzu. Sevgiler...

      Sil
  14. Yeni bloglar keşfedeyim derken gördüm bu postta ben de varmışım :) Ne desem bilemiyorum..Nasıl mutlu oldum anlatamam, çok teşekkür ederim.. benim için de senin sayfan mutluluk veren bir yer, yazılarını okumak çok keyifli üstelik hevese getiriyorsun insanı yaptıklarını paylaştıkça.
    Çok teşekkürler ❤️️❤️️❤️️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmana sevindim :)
      Çok teşekkür ediyorum, düşüncelerin için...
      Sevgiler :D

      Sil

Yorum Gönder